آموزش کامپیوتر

این وبلاگ جهت آموزش مطالب مربوط به کامپیوتر ایجاد شده است

آموزش کامپیوتر

این وبلاگ جهت آموزش مطالب مربوط به کامپیوتر ایجاد شده است

کاملترین مجموعه برای تدریس برنامه سازی 3 (سی شارپ)

با سلام حضور همه افرادی که از مطالب وبلاگ استفاده می کنند و نظرشان را در هر چه بهتر کردن این وبلاگ به اطلاع ما می رسانند. 

همانطور که مستحضر هستید کتاب برنامه سازی تغییر کرده و زبان برنامه نویسی آن از ویژوال به سی شارپ تغییر یافته است.

همیشه در فکر این بودم که قبل از شروع ترم تمام ملزومات مربوط به تدریس یک درس را آماده داشته باشم. مثلا طرح درس، نمونه سوال، آزمون و حتی ویدیوهای آموزشی... 

بنابراین برای درس برنامه سازی 3 سی شارپ سعی کردم آنچه در ذهنم بود را محقق کنم...

مجموعه ای که در این وبلاگ قرار گرفته است بدون شک یکی از بی نظیرترین مجموعه های موجود است. این مجموعه تمام ملزوماتی که یک دبیر نیاز دارد را در خود دارد. ابتدا طرح درس و سپس 100 سوال متنوع و در نهایت نمونه سوال برای آزمون مستمر. همچنین ویدیوی آموزشی برای تدریس این درس نیز تهیه شده است. علاوه بر موارد ذکر شده آزمون الکترونیکی برای این درس ایجاد شده که هنرآموزان می توانند با سیستم از دانش آموزان خود امتحان بگیرند و بلافاصله نتایج را ثبت کنند و نیازی به تصحیح برگه های امتحانی نیست. 

از آنجا که در ابتدای راه هستیم فعلا این مجموعه برای فصل اول کتاب برنامه سازی 3 تهیه شده است. چنانچه مورد استقبال هنرآموزان و هنرجویان قرار گیرد برای فصلهای بعدی نیز چنین مجموعه ای تهیه خواهد شد. 

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای هر چه بهتر کردن کیفیت مطالب به اطلاع اینجانب برسانید. 

با تقدیم احترام 

جمیله درساره 

لینک دانلود مجموعه 

آموزش طراحی فرم ورود اطلاعات 

آموزش برنامه نویسی مربوط به فرم ورود اطلاعات 

آموزش طراحی فرم سنجش مهارت جمع 

آموزش برنامه نویسی سنجش مهارت جمع 

آزمون الکترونیکی 

نظرات 27 + ارسال نظر
مهرداد سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 13:24

باسلام و ختسه نباشیدخدمت همکار گرامی
خیلی زحمت کشیدین من از سال قبل با وبلاگ تون آشنا شدم و از مطالب و نمونه سوالهاتون استفاده کردم
پیشنهاد میکنم با افراد دیگه ای همکاری کنین و کارگروهی انجام بدین و مجموعه رو سریعتر آماده کنین و خودتون هم کمتر به زحمت بیفتین .یه مبلغی هم برای این مجموعه درنظر بگیرین تا همکارها و مدارس با پرداخت اون صاحب این مجموعه بشن. صدرصد این همه وقت و انرژی که گذاشته میشه باید یه اجر مادی هم داشته باشه .
هر جور کمکی هم لازم بدونین من درخدمت .. درآخرتشکر می کنم از زحماتتون و خسته نباشید میگم

سلام...
ممنون از اینکه به وبلاگ من به صورت مداوم سر می زنید.
بله حق با شماست کمی در تهیه کردن مجموعه ها سرم شلوغ هست و باید زمان بیشتری رو برای کامل کردنش بذارم.
ان شا الله به زودی بقیه مجموعه ها را کامل می کنم و در وبلاگم قرار خواهم داد...
باز هم به وبلاگ سر بزنید.
درساره

hamidreza جمعه 16 بهمن 1394 ساعت 22:18

hello
Please Rvhmannd second season training workshops designed the first quarter
thanks

سلام.
متوجه منظورتون نشدم.
فارسی بنویسین.

mohammadi شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 23:25

با سلام خانم مهندس درساره بابت تهیه فایل های عالی فصل 1و2 برنامه سازی ممنون، امیدوارم همیشه موفق باشید من از این سوالات با ذکر نام خود شما در کلاس درس استفاده میکنم. در پناه ایزد منان باشید.

سلام.
ممنون از اینکه از مطالب وبلاگ با ذکر منبع استفاده می کنید.
این کار شما اوج احترام به مولف است.
پاینده باشید.

vajihe شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 05:19

سلام خانم درساره عزیز
با نهایت تشکر از زحمات بی دریغتون

مریم پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 10:29

با سلام خدمت خانم درساره عزیز
من اولین بار است که به وبلاگ شما سر زدم و واقعا از این بار علمی بالای آن بسیار تعجب کردم
خیلی خوشحالم که همکار فعالی مثل شما دارم هرچند که کیلومترها از هم فاصله داریم
با اجازتون فایلهای آموزش را دانلود کردم
منتها فایل آخر مشکل داره و انتی ویروس اجازه دانلود آن را نمی دهد.
فایلی به اسم fasle1Page14.rar

سلام.
از اونجاییکه فایل آخر رو با برنامه کپتیویت گرفتم دلیل اینکه خطا میده رو نمیدونم.
اگر امکان داره آنتی ویروس رو غیرفعال کنید و دانلود کنید.اگر باز هم دانلود نشد اطلاع بدین.

حمیدرضا جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 19:20

باعرض سلام وخداقوت
باتشکر فراوان ازشما همکار گرامی که با توجه به نیاز در اسرع وقت بهترین مجموعه را برای استفاده همکاران تهیه و تنظیم نمودید.
آرزوی توفیق روز افزون و یاری ادامه حرکتتان رادارم.

سلام
امیدوارم مفیدبوده باشه.
بازم به وبلاگ سر بزنید.

نرگس جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 15:54

سلام و خداقوت ممنون از این همه زحمتی که میکشید.
انشالله همیشه سلامت باشید

ممنون از مراجعه تون.

علی چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 21:06

نمیدونم چه طور ازتون تشکر کنمبه خاطر تست های برنامه سازی 3 چه زمانی تست های فصل های دیگه رو قرار میدید

سلام...
سعی می کنم تا چند روز آینده سوالات فصلهای بعدی را نیز در وبلاگ قرار دهم.

Fateme چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 21:04

سلام... به مدیر این سایت ... واقعا دستت درد نکنه... که سوالات تست برنامه نویسی قرار دادی...فقط کی تست فصل های بعدی قرار میدهید... انشا الله خدا کمکت کنه که داری رایگان تست برنامه سازی سه رو قرار دادی اگر سعی کنی تست فصل های بعدی رو قرار بدی...دیگه کارت حرف نداره...

سلام...
به زودی...

فاطمه چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 20:54

با عرض سلام و تشکر فراوان از زحمات و تلاشهای بی وقفه شما همکار گرامی
خیلی خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا شدم همیشه به این وبلاگ سر میزنم و از مطالب خوبتون نهایت استفاده را می برم .

محمود غلامی چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 18:20

بسیار عالیه ممنون

سلام همکار گرامی...
ممنون از اینکه به وبلاگ سر زدین.

خامسی چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 16:23

ممنون از زحمتی که کشیدید بسیار عالی بود
منتظر فصل های بعدی هم هستیم

سلام...
ممنون از مراجعه به این وبلاگ...
به زودی فصلهای بعدی را نیز در وبلاگ قرار خواهم داد...
منتظر بمانید

محمد رضا سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 13:53 http://process.r98.ir

سلام ، واقعا تست های فصل اول خیلی عالیه ، ولی مشکلی که دارید اینه که فعالیت ها تون رو در قالب یک سایت خوب و دامنه خوب داشته باشید منظورم اینه که بهتره یک سایت جدا گانه برای این جور کار ها ایجاد کنید ، لطفا اگه میتونید برای فصل های بعد تست قرار بدید.
با تشکر

سلام.
ممنون از پیشنهاد شما.
در آینده سوالات فصلهای بعد قرار خواهم داد.
ممنون که به وبلاگ مراجعه میکنید.

احسان لاهوتی دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 21:10

به نام خدا
با سلام و احترام
بسیار خوب است کار شایسته ای است ان شاء الله که انگیزه برای ادامه کار برای شما مهیا شود و ادامه دهید . ان شاء الله که خیر ببینید .

سلام...
ممنون از اینکه استقبال کردید و نظرتون رو داید...باز هم به وبلاگ سر بزنید.
درساره

ZAHRA دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 13:22

سلام ،بسیار سپاسگذارم از سایت مفیدتون -نمونه سوالات- و همه مطالبتون -

ممنون از نظرات شما.
باز هم به وبلاگ سر بزنید.

فرشته رمصانی شنبه 26 دی 1394 ساعت 15:00

سلام و خسته نباشی واقعا از زحمات شما باید تشکر و قدردانی کنم این یکی از حسنیات خوبتون است که اون چیزی رو که میدونید در اختیار دیگران میگذاری و این مساله واقعا باعث پیشرفت سطح اموزش شده

سلام همکار و دوست عزیز
ممنونم که از مطالب استفاده میکنید.
بازخورد مثبت شما در من ایجاد انگیزه میکنه که بتونم مطالب بعدی رو هم توی وبلاگ بذارم.
بازم منتظر خبرهای خوب باشید.
درساره

صولت زاده شنبه 26 دی 1394 ساعت 10:32 http://gcfrazavi.blogfa.com

سلام خانم درساره عزیز
بسیار عالی بود
با اجازه شما این پست را در وبلاک http://gcfrazavi.blogfa.com
با ذکر منبع قرار دادم

سلام
ممنون از اینکه مورد استقبال شما قرار گرفت.
به زودی سایر فصلها را نیز در وبلاگ قرار خواهم داد.

مهدویان شنبه 26 دی 1394 ساعت 02:31

سرکار خانم مهندس درساره
کارهای جالب و آموزنده ارائه کردید.
به امید تداوم تلاش و پشتکار شما در کارهای بعدی
اجر خیرات علمی شما با خدا
همیشه پیروز و سرافراز باشید.

ممنون

marall پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 21:07

بسیار عالی

razavi پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 19:05

بسیار عالی بود خانم مهندس.
موید و پاینده باشید.

ممنونم.منتظر پیشنهادتون هستم.

هاله امیرمنتقمی سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 22:26

با سلام.ممنون بسیار عالی بود.

سلام.
بسیار ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدید.
لطفا نظرات و پیشنهاداتتون رو برای بهتر شدن مطالب آتی با من در میون بذارید.ممنون.

هاشمی سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 11:56

باسلام وعرض خسته نباشید به شما همکار و دوست عزیز
ویدیوهاتون بسیار عالی بودو بسیار ساده و گویا برای،دانش آموزان
وبسیار جالبتر اینکه چه دانش آموزان ساکت و مشتاق درسی دارید
به امید مستدام بودن کارتون و موفقیتهای آینده
خداقوت

سلام...
ممنون از نظرتون...
آخه به شاگردام گفتم دارم فیلم هم میگیرم بنابراین به حرفم گوش دادن و موقع درس حواسشون به تدریس من بود.
خدا رو شکر شاگردان خوبی دارم.
بازم به وبلاگ سر بزنید.

eslami سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 09:35

بسیار عالی است خدا قوت

میرباقری سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 06:57

خدا قوت
باز هم مثل همیشه عالی
کاری بسیار ارزشمند از خانم مهندس درساره

سلام.
شما همیشه به من لطف دارین.
لطفا نظرات و انتقادات سازندتون رو با من در میون بذارین.

fatemeh rooeintan سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 02:28

ممنون از مطالب مفیدتون و تشکر فراوان برای اموزش هایی که بدون هیچ هزینه در اختیارمون قرار میدین .

سلام .
ممنون که اومدی سر زدی....
لطفا از مطالب استفاده کن....
مخصوصا واسه امتحان کتبی و عملی....

shahrokhi سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 00:42

سپاس از زحمات و تشکر از خیرات علمی خانم مهندس درساره. عالی است. با اجازه لینکش را در اختیار همکارانم قرار دادم.

سلام .
کار خوبی میکنید.
نظرات شما باعث میشه در کارها ی بعدی با کیفیت بهتری مطالب ارایه کنیم.
بازم به وبلاگ من سر بزنید.

صفائی سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 00:20

کار بسیار ارزنده ای انجام دادین...واقعا خدا قوت.
حتما از این مجموعه استفاده خواهم کرد.نظرات و پیشنهادات خود را بعد از استفاده براتون میذارم.

سلام.
من منتظر نظرات سازنده شما همکار بزرگوار هستم.
لطفا به سایر همکاران و شاگردهای خودتون معرفی کنید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.