آموزش کامپیوتر

این وبلاگ جهت آموزش مطالب مربوط به کامپیوتر ایجاد شده است

آموزش کامپیوتر

این وبلاگ جهت آموزش مطالب مربوط به کامپیوتر ایجاد شده است

تبریک سال نو

یا مقلب القلوب و الابصار 

یا مدبر اللیل و النهار 

یا محول الحول و احوال 

حول حالنا الی احسن الحال 



نظرات 4 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 31 فروردین 1395 ساعت 18:43 http://azarpayam.blogsky.com

باسلام وخسته نباشید درصورت امکان شماره سریال نرم افزار کپتیویت 7را به بنده حقیر ارسال فرمائید با تشکر

سلام
به آدرس ایمیلتان ارسال شد.
درساره

محمود خاوریان یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 13:09

سلام وقت بخیر ممنون بابت فیلم های بانک اطلاعاتی عالی بودند فقط حجم صدا خیلی کم بود و صدا به سختی شنیده می شد برای فیلم های آتی گفتم در جریان باشید باز هم ممنون

با سلام...
من یک بار دیگه ویدیو ها رو نگاه کردم و از نظر صدا مشکل نداشتن...

مهرداد یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 19:06

سال نو تمام همکاران و دوستان گرامی به سلامتی و موفقیت
از زحمات و تلاشهای سرکار خانم درساره در سال 94 بابت ارائه آموزشهای پرمحتوا و متنوع تشکر می کنم

سلام...
ممنون از شما که به وبلاگ مراجعه می کنید.
برای شما آرزوی موفقیت دارم.
درساره

محبوبه رحیمی پنج‌شنبه 5 فروردین 1395 ساعت 22:44

سعادت ، سخاوت ، سربلندی ، سروری ، سلامتی ، و سرور
که بهترین هفت سین زندگی است را برای شما آرزومندم
سال نو مبارک

سلام.
سال نو بر شما هم مبارک.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.