آموزش کامپیوتر

این وبلاگ جهت آموزش مطالب مربوط به کامپیوتر ایجاد شده است

آموزش کامپیوتر

این وبلاگ جهت آموزش مطالب مربوط به کامپیوتر ایجاد شده است

آموزش پروژه محور نرم افزار ادوبی کپتیویت 9

کپتیویت یکی از نرم افزارهای تولید محتوای الکترونیکی است. با استفاده از این نرم افزار می توانید ویدیوهای آموزشی تعاملی به همراه آزمون تهیه کنید. نسخه 9 نرم افزار آخرین نسخه ارائه شده تا کنون است که قابلیتهای زیادی را نسبت به نسخه قبلی آن اضافه کرده است. برای دانلود آموزشهای پروژه محور کپتیویت که شامل چندین بخش است،  بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

دانلود بخش اول (10 ویدئو)

دانلود بخش دوم (4 ویدئو)

دانلود بخش سوم (9 ویدئو)

دانلود بخش چهارم (5 ویدئو)

نظرات 5 + ارسال نظر
محمدی جمعه 21 آبان 1395 ساعت 23:53

سلام خانم مهندس:
کپتیویت زبان فارسی را پشتیبانی نمی کند برای تایپ فارسی باید چکار کنیم ممنون میشم اگر پاسخ بفرمایید.

سلام...
Edit-Preferences
یک گزینه هست right to left علامت بزنید

فاطیما یکشنبه 2 آبان 1395 ساعت 19:20

سلام خانم
ویدئوها عااااالی بود

سلام...
خواهش میکنم ...

علیرضاثقفی جمعه 30 مهر 1395 ساعت 21:13

خانم درساره عزیز خیلی ممنونم بابت این اموزش.

خواهش میکنم. منتظر ویدیوهای بعدی ما باشید.
برای دسترسی به بقیه ویدیوها به کانال تلگرامی زیر بپیوندید.
@AdobeCaptivate

فرشته دیودار سه‌شنبه 27 مهر 1395 ساعت 15:22 http://m-f-m-f-m-f.mihanblog.com

بابت مطالب خوبتون خیلی ممنون

مهدی عبدالهی جمعه 23 مهر 1395 ساعت 21:21

من از کانال شما استفاده میکنم فقط اگه میشه لینک دانلود بزارید من میتونم این طوری راحت تر دانلود کنم ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.