آموزش کامپیوتر

این وبلاگ جهت آموزش مطالب مربوط به کامپیوتر ایجاد شده است

آموزش کامپیوتر

این وبلاگ جهت آموزش مطالب مربوط به کامپیوتر ایجاد شده است

آموزش پروژه محور نرم افزار ادوبی کپتیویت 9

کپتیویت یکی از نرم افزارهای تولید محتوای الکترونیکی است. با استفاده از این نرم افزار می توانید ویدیوهای آموزشی تعاملی به همراه آزمون تهیه کنید. نسخه 9 نرم افزار آخرین نسخه ارائه شده تا کنون است که قابلیتهای زیادی را نسبت به نسخه قبلی آن اضافه کرده است. برای دانلود آموزشهای پروژه محور کپتیویت که شامل چندین بخش است،  بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

دانلود بخش اول (10 ویدئو)

دانلود بخش دوم (4 ویدئو)

دانلود بخش سوم (9 ویدئو)

دانلود بخش چهارم (5 ویدئو)

آموزش دانلود

برای اینکه مطلبی را از اینترنت بارگذاری کنید بهتر است یک برنامه مدیریت دانلود بر روی سیستم خود نصب کنید. در این ویدیو آموزشی روش کار با ابزار مدیریت دانلود توضیح داده شده است. برای دانلود ویدیو آموزشی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود آموزش مدیریت دانلود

جستجو در ویندوز 10

پس از ایجاد فایلها و پوشه ها و زمانی که تعداد فایلها زیاد شد، پیدا کردن یک فایل یا پوشه خاص کمی زمانبر است. برای اینکه جستجو نتیجه خوبی داشته باشد باید از فیلترهای مناسب استفاده کرد. در این ویدیو آموزشی روشهای مختلف جستجو آموزش داده شده است. 

دانلود ویدیو آموزشی جستجو

باز کردن فایل PDF

به منظور خواندن فایلهای PDF از برنامه هایی همانند Adobe Reader یا Foxit Reader استفاده می شود. در این ویدیو آموزشی نحوه نصب نرم افزار و باز کردن فایلهای PDF آموزش داده شده است. 

دانلود ویدیو آموزشی Foxit Reader

نصب آفیس

یکی از مجموعه نرم افزارهایی که بر روی اکثر سیستمها نصب شده آفیس است که شامل نرم افزارهای Word، Excel، Access و Power Point است. البته برنامه های دیگری را نیز شامل می شود. اما این چهار مورد اهمیت زیادی دارد و کاربران زیادی از آنها استفاده می کنند. در این ویدیو آموزشی نحوه نصب این نرم افزار و همچنین ایجاد فایل توضیح داده شده است.

دانلود نصب آفیس