آموزش کامپیوتر

این وبلاگ جهت آموزش مطالب مربوط به کامپیوتر ایجاد شده است

آموزش کامپیوتر

این وبلاگ جهت آموزش مطالب مربوط به کامپیوتر ایجاد شده است

اطلاعیه

با سلام حضور همه اعضای باوفای وبلاگ شخصی جمیله درساره 

از پیام پرمهرتان بسیار سپاسگزارم. با توجه به اینکه اینجانب یک سایت به آدرس darsareh.ir راه اندازی کرده ام، تمامی آموزشها را در سایت خود قرار می دهم و این باعث شده کمتر مطالبی در وبلاگ قرار بگیره. از همه دوستانی که به این وبلاگ مراجعه می کنند تقاضا دارم آموزشها را از طریق سایت فوق دنبال کنند. کانالهایی که با مدیریت اینجانب اداره می شود به صورت زیر است: 

کانال پایه دهم رشته شبکه و نرم افزار: @dahomcomputer

کانال پایه یازدهم رشته شبکه و نرم افزار: @yazdahomya 

کانال اکسس: @access4all

کانال اکسل: @excel4all

کانال کپتیویت: @adobecaptivate

کانال اصلی سایت: @darsareh_ir

پیشنهاد می شود در کانال اصلی سایت عضو شوید تا از جدیدترین آموزشها اطلاع یابید. 

همچنین اگر فکر می کنید مطالب ارسال در کانالها مفید هستند به دوستان خود معرفی کنید. 

با تشکر 

جمیله درساره 

جهت ارتباط از آی دی تلگرامی زیر استفاده کنید: 

iCloudx@


نظرات 3 + ارسال نظر
اشکان سه‌شنبه 29 آبان 1397 ساعت 19:45

همان اول نوشتید، آدرس سایت اصلی، از بس که یاد گرفتم سریع بخوانم. ببخشید
سپاس و تشکر

اشکان سه‌شنبه 29 آبان 1397 ساعت 19:39

سلام
ممنون ، فقط آدرس سایت اصلی را ننوشتی. این وبلاگ هم خوبه، کانال آپاراتت هم که عالیه، لیست لینکهای تلگرام هم که برایم لطف کردید و نوشتی. خانم درساره من حدود سه ماهه که آموزشهای شما را میبینم ولی پیامی نگذاشتم پس نتیجه میگیریم که خیلی اوقات بیننده وجود دارد ولی بنابر شرایطی نظر نمی نویسد. خود من ایمیل درست کردن را تا همین پارسال بلد نبودم ولی یاد گرفتم، آموزش مترجم گوگل شما خیلی کمک کرد البته الان اندروید فارسی دارم و راحت تر شده. ولی قبلش که با لبتاپ و ویندوز بود برایم سخت بود ولی الان خیلی چیزها آموختم. خیلی آرام و پر محتوا درس می دهید. کاش منم برگردم قدیم و به جای تجربی ، هنرستان می آمدم البته خانواده‌ها در اینجا تازه هنرستان را قبول کردند و دانشگاه فنی حرفه ای را هم دانشگاه می بینند، زمان ما فقط تجربی یا ریاضی را قبول داشتند، کار و دانش را که اصلا قبول ندارند هنوزه که هنوزه.

اشکان سه‌شنبه 29 آبان 1397 ساعت 05:33

سلام
پس سایت دارید، من آپارات را می دانستم. خوب درس می دهید و البته قدیمی این کار هستید آخه کنجکاو شدم و در جایی خواندم بندرعباس و فوق لیسانس و... جنوبی خون گرمی که خوب درس می دهی. البته فکر کنم استخدام باشی که هزینه این کارها داری. خواهشا یاد بده چطور از ویندوز بالاتر برگردیم عقب تر ، مثلا من ویندوز ده رداستون سه ولی کرک شده دارم حالا می خواهم نسخه سون مجانی مایکروسافت را که free trial هست را نصب کنم، نسخه را دارم ولی نصب نمیشه، در مجازی نصب کردم فهمیدم فایل سالم است. یکی گفت ورژن بالاتر به پایین تر نمیشه مگر فن آن بلد باشی. البته فایل هایم حذف نشوند ، از این آموزشها هم بگذارید. جدا از اینها نرم‌افزار های اوپن سورس را کامل شرح دهید من تازه چند تا را پیدا کردم و همین که کرک و پچ و کیگان نمی خواهد خیلی عالی.
کرمانشاه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.